Wednesday, March 6, 2013

Akulah Raja Zuma kat rumah!!! HAHAHA!!!

Akhirnya... Dah abis aku main game zuma... First round mati kat level 12 tapi berjaya dapat highest score... Tapi tak lama sebab adik aku si epan berjaya memotong mata aku tu... Di tempat kedua la jadinya...
Main lagi second round, mati juga kat level 12... Kali ni berjaya setakat tempat ketiga je... Epan still pegang kejuaraan...
Petang tadi start main round ketiga, ni baru je habis main... Berjaya juga akhirnya lepas dari level 12... Masuklah level terakhir, level 13...
Kebetulan masa aku main kat level ni, mr.abe baru balik dari main bola... So ada la saksinya... 2 kali katak aku mati kat level terakhir ni sebab mata aku dah ase berpusing tengok guli-guli tu bergerak... HIHI...
Sebagai bukti aku la yang berjaya menghabiskan game ni dulu kat rumah mama aku ni, sudah disediakan gambar with bukti highest marks... Wooopsss3!


Pssttt: mesti epan bengang kalau dia tengok siapa yang highest skang untuk game zuma ni...

No comments: