Wednesday, March 6, 2013

040313: Macam nak mati dah kan...

Aduiii... Tak boleh tahan betul... Dari pagi menahan sejuk yang aku rasa dah sampai ke tulang... Kepala pun makin lama makin sakit, apetah lagi bila duk tengok je skrin pc tu kan...

Sampai menangis kot punya nak bertahan sampai balik. Last nya aku pergi isi juga permit keluar dan pergi dapatkan sign bos... HUHU...

Makin bengang bila mr.abe tertidur dan tak perasan aku call... Wah bengang gler! Nasiblah mama cakap nak datang ambil... Memang hangin satu badan jadinya aku ni... Bila orang dah buat salah ni, memang diyam jela kan? Ha, rasakan... HIHIHI...

Layanlah mr.abe dengan kerenah aku... Bukan dibuat-buat ye... Memang sakit gler... Dia la yang sediakan makanan, air, ubat...then suruh aku tidur...

Bila aku terjaga, demam still belum kebah...kepala pun masih berdenyut... Mr.abe sediakan air suam untuk aku mandi, nasi untuk aku makan before bawa aku ke klinik.

Pukul 8 lebih baru pergi ke klinik. Alya dan mama nak ikut, bagi jela kan... Dapat gak jadi tempat aku tumpang baring kat bahu mama yang gebu... KIKIKI...

Doktor cakap demam aku 39°C. Tinggi ke tak tu? So dia bagi mc untuk keesokan hari... Wah seronoknya... Boleh tidur banyak banyak banyak... :)



Pssttt: oh ye, kat klinik jumpa m.nasir bawa anak2 dia jumpa doktor... Oh sorg je yg sakit, tp masuknya berduyun... HIHI...

No comments: