Tuesday, June 15, 2010

Rasa Berbangga Bila Bergelar Leftenan Muda...





"dah jadi YO la ye sekarang? berlagak la?"

tu ayat yang aku dengar dari seseorang malam tadi kat telefon... berlagak? hahaha... x kot... tapi berbangga yep! sangat berbangga dengan diri sendiri dan batch aku gak... 



aku rasa berbangga bila ditauliahkan oleh Raja Muda Perlis (DYTM Tuanku Syed Faizuddin Putra Ibni Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail)  pada 12 Jun 2010 di USM... 

aku rasa berbangga bila tuanku raja muda perlis mengucapkan tahniah pada setiap daripada kami dan sudi berjabat tangan dengan kami semua...

aku rasa berbangga bila dapat berbaris depan tuanku, mama, abah dan semua yang hadir masa perbarisan pentauliahan diraja kat USM...

aku rasa berbangga bila mama dengan abah bangga dengan diri aku...

aku rasa berbangga bila ditempatkan dekat kontinjen pertama perbarisan mewakili UKM...

aku rasa berbangga bila UKM diumumkan sebagai kontinjen terbaik perbarisan pentauliahan...

aku rasa berbangga bila palapes UKM batch 29  xde seorang pun yang pengsan masa perbarisan...
 
aku rasa berbangga bila tengok muka sunburn aku ni dekat cermin tanda aku berkawad...



hahaha... macam2 agi yang aku rasa berbangga sebenarnya... x terfikir je sekarang ni lagi... yang aku dapat gambarkan ialah yang hati aku serius bangga beb... lantak la orang nak cakap apa sebab bukan orang tu yang melalui 3 tahun sebagai pegawai kadet tapi aku sendiri... hihi...

tahniah kepada skuad aku, batch 29... we are the best!
 




Pssttt: LT M Noor Shahida Binti Mohd Said









No comments: