Wednesday, June 16, 2010

Jalan-Jalan Je...


hikhik... nama pun jalan-jalan je... membawa maksud sesuatu yang tak dirancang... tetiba... oleh sebab masa terluang yang ada untuk aku luangkan dengan my bf sangatlah terhad sekarang ni, so perasaan sangat tak stabil... memang bila dah balik ke rumah nanti, jarang la masa untuk kami bersama... maybe orang kata still dekat sungai buloh dengan bangi ni tapi xkanlah hari-hari nak berulang-alik yek? kat sini selalu jumpa, bila kat rumah?

disebabkan perasaan tu membuatkan aku rasa sangat sensitif... my bf plak macam x paham je apa yang aku rasa ni... xpela... semalam lepas lunch, tetiba je my bf ajak jalan-jalan ke pd... saja-saja kata dia... aku ok je asalkan dapat bersama dengan dia... hehe...

nak dijadikan cerita gak, adalah satu pasangan couple ni akn turut serta kami berdua... huhu... dahla pakaian warna sedondon, pink... my favourite colour... sweet je aku tengok...

so, bergeraklah kitorang berempat ke pd... dah agak petang masa kitorang gerak tu... adalah dalam pukul 4 petang... walaupun dah sampai tu petang tapi cuaca still panas... membahang... kitorang apa lagi, mem'shopping'kan kepala la... beli topi... banyak sangat pilihan yang cute2... tapi memandangkan sedar diri muka tengah gelap, x berani la nak pilih yang colourful... 

lepas tu kitorang berpecah... ceewahhh penggunaan perkataan berpecah tu... macam nak cari harta karun plak... bukanlah berpecah apa... membawa haluan bersama pasangan masing-masing... tapi ada je kitorang bertembung kejap2 tu... tu yang gambar asyik berdua je... xde yang berempat... ngeh2...




**gambar2 kat atas ni antara gambar yang aku dengan my bf sempat ambil**



kitorang lepak kat teluk kemang dulu time tu... tengok matahari terbenam...

sebelum bergerak ke destinasi seterusnya, kitorang pekena char kuew tiaw dengan mee bandung muar dulu... pastu singgah untuk solat kat petronas... sambil2 tu aku dengan my bf jalan-jalan kat pantai pd plak... seronok suasana pantai waktu malam... tenang dapat main kuis-kuis pasir tanpa gangguan orang ramai... 

plan seterusnya nak gi lepak kat klcc je... tapi tiba-tiba plak aku terjaga dah sampai kat mid valley... haha... apa lagi... serbu!!! karate kid... haiya!!! sempat la beli tiket midnight... seat pun dapat baris ketiga dari depan dah ha... hehe... seronok... tapi my bf boleh plak layan tidur dia kat dalam panggung tu... ish2... pening kepala katanya duk depan2 camtu... yeke? ke sebab dah kenyang melantak mcd sebelum masuk panggung? hehehe... xpela, asalkan aku tak membazirkan duit tiket yang aku beli tu dengan sia-sia... rm12 beb sorang... nasib berbaloi... cerita budak + aksi... hebat2...

nak dijadikan cerita gak... aku pening2 masa otw ke mid tu... so sedar pun bila rasa kereta dah x bergerak... my bf parking dekat menara igb... mula2 macam sesat kitorang berempat kat kawasan parking tu mencari jalan ke mid... hahaha... time balik pun sama... nasib semuanya selamat...

kitorang sampai ke ukm dah pukul 3 lebih kot... macam tu la... terus balik bilik masing2 layan tidur la gamaknya ye? hehehe...

betul ke terus tidur ek? hurmmm... 





Pssttt: tidur???


1 comment:

fauzi said...

phm la kot rsenye...