Wednesday, June 16, 2010

Elaun & Makan-Makan...



arini dapat elaun latihan palapes yang bulan 3 dan 5 punya... huh! baru nak dapat? hehe... biasa la... pengurusan atasan yang kurang berjaya dan agak bermasalah kot... tu yang lambat jadinya...

nak ambil elaun pun kena menunggu giliran... ikut siapa yang datang dulu la kan... total semua yang aku dapat adalah kurang rm4 untuk genap rm200... hahaha... untuk 5 hari punye latihan tambah 3 hari latihan sendiri yang diberi elaun tambahan tolak hari-hari yang tak datang dan tak datang pt pagi... ha... tu yang dapat banyak tu je... kalau penuh sepatutnya dapatlah rm290... tapi bersyukurlah kan dapat banyak tu... tengah kering-kering ni...



ni muka tengah menunggu giliran untuk ambil elaun terakhir latihan kitorang semasa kadet...




ni plak muka dah lega sedikit lepas dapat elaun... ngeh2... 




ok la... settle la kot bab elaun tu... terus aku dnegan my bf kuar gi bangi melantak mcd... huh! rm20 aku abis beli double spicy chicken mcdeluxe tu... my bf plak beli set ayam goreng... kekenyangan kami nak menghabiskan 2 set large tu... balik bilik membuta la apa lagi...

ada la terjaga bila dnegar bunyi bising-bising kat aras aku ni... tapi sebab kekenyangan dan kemengantukan yang teramat, tertidur semula... bangun2 je aku tengok jam dah 7.45 malam beb! kuar bilik tengok budak aras aku dah bersiap untuk majlis malam ni... majlis pe? adalah majlis makan2 yang nc ukm buat khas untuk kami (palapes ukm batch 29) sebab berjaya membawa pulang piala pusingan perbarisan terbaik semula... haha... makan lagi... tapi sebab masih kenyang, xdela aku melantak malam ni... cuma rasa2 semua makanan kat majlis tu je...



meja yang aku duduk tadi... tetap penuh dengan pinggan2 ha...



kitorang habis je makan ada karaoke sekejap... pastu ada sesi bergambar beramai-ramai... pastu balik la... hehe...

cerita pasal masalah yang aku hadapi plak... masalah yang aku tak suka sekali ialah tergesa-gesa... kesian my bf kena marah dengan aku sebab tak kejut aku ha... sorry cayangku mohamad fauzi... tapi my bf sangat baik kot... pandai pujuk aku... suka2...





Pssttt: sepatutnya aku teruskan kerja aku menyunting slide bagi setting plan messnite kitorang jumaat ni... sok pagi pegawai latih aku nak tengok... tapi sempat pula aku mengupdate blog dulu ye? xpe.. nak sambung la ni... daaa...

No comments: