Monday, June 21, 2010

Thanks To My Bf...



mekaseh banyak2 untuk my bf sebab semalam dia bersusah-payah tolong angkat barang2 aku yang banyak tu dari ukm ke rumah aku ni... berpeluh2 dia tolong aku... barang lak banyak, ish... perempuan memang camtu ek? banyak sangat barang2... rasa macam pindah rumah plak semalam...

dah sampai rumah aku ni, dia juga yang kena tolong aku angkat barang2 tu semua ke bilik aku... dahla rumah aku ni tingkat 3... huhu... penat wei... aku yang angkat barang2 yang kecil2 pun rasa penatnya... ape lagi dia yang nak angkut bagasi aku yang besar tu ha...

dah angkut semua barang, bagi dia rehar sekejap... pastu dera lagi my bf tolong aku mengemas barang2 aku tu...dari barang2 dalam bilik aku ni bertimbun sampai tak nampak rupa katil, sampailah dah boleh landing2 atas katil... my bf sangat penat sampai tertidur...

sebelum balik ke rumah semalam, kitorang terus ke pasaraya the store kat sungai buloh... usyar broadband... hehe... terus register (tu boleh online setiap hari ni)... pastu my bf ajak makan kfc... belanja katanya... hooray... makan2, jangan ditolak...



my bf yang sangat comey... hehe...


aku yang 2x lebih comey... hahaha... perasaan...





Pssttt: my bf balik semula ke ukm malam tadi dnegan isyad, my coursemate aka our 'palapes'mate... hahaha...

No comments: