Saturday, December 19, 2009

'Dia' Dah Bertunang Ke?


Hahaha... ape la perasaan aku time ni?

Sedey...marah...sakit ati...kecewa???
Yep! Aku rase kecewa yg teramat sgt...
Pasal ape ni shida? Ntah... Xtau npe ari ni aku tergerak ati nk view fb 'die'...
Tergamam gler aku bce status die... "Engaged with Rafiza Binti Jamaluddin Ieja"
Perghhh!!! Siot gler!!!
Spe la pmpuan tu? Aku xde kekuatan lgsg nk view spe pmpuan tu... Yg psti pmpuan tu msti agi bgus dr aku... agi cntik dr aku...semuenyer lebih dr aku la... n yg plg psti, pmpuan tu menepati citerase 'die'...

Aku xtau nk luah kat spe? Kat am? Sure die mrh ak smule klu ak sebut psl 'die'... kat abg angkt aku tu? Lagi nk menahan telinge dgr ape yg die nk ckp... Aleh2 aku ngadu pada 3 org kot skang ni... ngn org yg aku trust leh dengar luahan aku... xyhla aku bgtau spe dorg tu. Spe yg rse 'dorg' tu diri die, thanx bebanyak... Walaupun still rse mcm2 dlm ati aku ni, sekurg2nyer aku rse kurg sket bebanan rse kecewa aku ni... Huuuu...

Sorang dr 'dorg' tu bg aku msg ni:

"Kjarla cita2 sblm cnta. Apabila tcapainya cita2, mka dgn sndrinya cnta itu akn hdir. Raihla ilmu dgn bljr utk tnang dan sbr..."

Pssttt: Hehehe...aku rse mcm pnh dgr ayt ni...mse skolah2 dlu... Tapi pape pon, thanx my frenz...

2 comments:

Silencer said...

Waaaaa....sedih nyer aku..kalo kat tempat ko...mesti aku pon feel down gak...tp bole wat...terpaksa hadap nyer...owh ya..aku rasa ko patut layan lagu nie...utk reda kan perasaan ko tu..Kump Apocaliptica- I Dont Care...Try it Shida..

shIdA said...

rindu la kat ko my fren...