Thursday, February 9, 2012

Blackstone Resort berhantu ek?


hehehe... saja2 check nuffnang aku ha... ni carian yang dicaptured nuffang ke blog aku bagi bulan lepas...

tahu kenapa aku nak share? "blackstone resort berhantu" sebabnya teringat pengalaman ke kuantan last year dengan akak2 tempat kerja aku... dan kitorang menginap di blackstone resort la...

hihi... dengarlah juga macam2 cerita pasal resort tu tapi ignore ajelah... tak sangka pula ada yang buat carian kat google... before ni tak terfikir pun aku nak cari kebenaran pasal tempat tu after aku sendiri mengalami gangguan semasa kat sana... seyes ni... lepas ni nak menginap kat mana2, aku nak googleING dolooo...

oh ye, entri pasal blackstone resort tu... klik sini ha...





Pssttt: no more vacation after this... last will be 1-3rd march, then concentrate pasal next plan pula...

No comments: