Monday, January 20, 2014

Chinese Gender Predictor kata...

HEHEHE... saja-saja mencuba predict baby gender guna chinese gender predictor...scan dengan doc aritu katanya girl, tapi sekali jela... tak ada try tanya doc lain dah pastu... yang ini aku dapat girl ngan boy... HAHA! tengoklah keluar nanti yang mana betul...

rupanya kalau ikut chinese month, umur aku dah 27 ye? itu kalau aku pilih predict gender baby guna due date la... tapi kalau aku pilih ikut conception date, umur aku 26 pula... yang penting makin tua dari umur sekarang... KIKIKI... tapi tak faham apsal result tak sama antara guna calculation based on conception date dengan due date tu... due date memang akan dapat 1 tarikh jela based on calculation dari tarikh first period last kan... so result baby is boy... tapi conception date maybe tak sure bila ovulasi yang betulnya berlaku, aku cuba sebarang tarikh dari awal sampai akhir bulan Jun ( first day last period 1/6/2013), tetap dapat result baby is girl...KIKIKI...

masa berkumpul dengan family mr.abe time menguruskan jenazah dan tahlil datuk saudara kat klang aritu pun macam-macam tekaan yang kitorang dapat... ada yang cakap akan dapat baby boy... baby girl... sebab tengok perut camtu camni, muka camtu camni... macam-macam orang tua ni kan... petua pelbagai...

mr.abe pula excited je muka bila ada yang sebut kitorang akan dapat baby boy... alahai kesiannya hubby aku ni... mengharap sangat dia nak baby boy untuk anak first... tapi aku sentiasa ingatkan jangan berharap sangat, nanti kecewa... kena terima apa je rezeki yang Allah dah tentukan untuk kami... :)



Predict Your Baby's Sex




Kalau kira mengikut conception date (aku ambil 2 weeks after first day of menstrual)...


The Chinese chart says you're having a girl!
We converted the dates for you: Your Chinese lunar age at pregnancy was 26 and the Chinese lunar month in which you conceived was May. Find the place on the chart where these values meet – it reveals your baby's sex!

Remember, this tool has a 50-50 chance of being right (and it's just for fun). If you're pregnant and really want to know whether you're having a boy or a girl, talk to your doctor about getting a mid-pregnancy ultrasound



Kalau kira mengikut due date...


The Chinese chart says you're having a boy!
We converted the dates for you: Your Chinese lunar age at pregnancy was 27 and the Chinese lunar month in which you conceived was October. Find the place on the chart where these values meet – it reveals your baby's sex!

Remember, this tool has a 50-50 chance of being right (and it's just for fun). If you're pregnant and really want to know whether you're having a boy or a girl, talk to your doctor about getting a mid-pregnancy ultrasound





Pssttt: boy ke girl, tetap anak ummi ngan ayah...

No comments: