Sunday, December 25, 2011

Malam yang sensitif...

bukan sekali tapi dah berkali-kali kot... aku terasa hati sangat sekarang ni...

aku boleh faham situasi seseorang tu yang memaksa kita berkelakuan yang kurang menyenangkan terhadap orang yang rapat dengan kita, tapi tak boleh ke dengan cara yang lagi baik? tak rasa hati orang yang rapat dengan kita tu perlu dijaga?

huhu... aku akui aku memang sensitif bila berkait dengan hati dan perasaan ni. normal la perempuan kan majoriti memang ada sifat sensitif ni dalam diri... even hati kering sekalipun (orang kata la...), tapi ada certain tahap, terserlah sensitif tu...

aku juga faham kadang2 bila kita rapat dengan seseorang, kita rasa senang dengan orang tu... so kita anggap orang tu boleh terima semua kelakuan kita... masing2 ada sifat yang tak menyenangkan antara satu sama lain... kita ni tak sempurna, kena akui tu... ada masa kita boleh terima, tapi kadang2 kita tak boleh terima walaupun bila difikirkan semula apa yang kita tak boleh terima tu sebenarnya perkara remeh je...



"ala, benda kecik je pun...xkan dah terasa hati kot?" --sigh--




Pssttt: aku luahkan kat sini pun belum tentu orang tu sedar bahawasanya aku sedang terasa hati dengan dia sekarang ni... haha!

No comments: