Thursday, March 25, 2010

Tenet Dah OK!



alhamdulillah...akhirnya tenet dah kembali pulih seperti sedia kala...wahhh ayat aku...hahaha... semalam memang merupakan ari yang paling 'erkkk' bagi aku...eh, xdela paling pon sebenarnya tapi tu la...antara yang paling2 la... camni citenyer... 

semalam, 24 mac 2010, ari rabu... 
haha... semua orang tau kot tu... 

pagi2 agi dah ada baris pagi... ni merupakan baris pagi terakhir kitorang selaku senior palapes ukm ni ha...batch 29... huhu... seronok! tapi sedey pon ada kot... lepas ni dah tak merasa pergi baris pagi dah...huhu... tinggal kenangan je la...aik? macam pernah dengar, tajuk lagu ke? ish2, xde kena-mengena kot...

satu hari tu kiranya aku duk kat bilik jela sebab kelas batal...so, xmo gi fac...tesis yang aku pinjam pon malas nak gi renew, tadi baru aku gi kejap lepas abis kelas AI tadi...kelas AI? tak berani kot nak ponteng kelas prof KO untuk sem ni...nanti takut jadi macam kitorang tahun 1 dulu...majuk! terus tak masuk kelas untuk mengajar sampailah exam... tu result semua org mantap2...hehe...

nak dijadikan hal, semalam tenet wat hal...hahaha... tu la kisahnya aku bersyukur sangat2 tenet dah ok hari ni... memang xleh wat pape bila tenet xde... tesis? agi la tergendala... xleh nak google ke ape ke untuk dapatkan info...haishhh...tapi yang pelik tu la, fb leh bukak beb...yang lain semua xleh...ukm punya website pon xleh...hebat x fb? hebat...tapi tetap x best gitu...sebab aku xleh main game pon...grrrhhh...




Pssttt: semalam aku rasa takut n lemah semangat tiba-tiba sampai menangis... hahaha... confirm aku betul2 dah sampai tahap hypertension...

No comments: