Thursday, March 22, 2012

Ngantuk gler babeng!


Adoiii!!! Minggu ni asyik mengantuk je kat office. Apsal ni???

HIHI... Tak cukup tidur rasanya kelmarin je sebab mentelaah novel Andai Itu Takdirnya sampai 4 pagi ha,,, sampai office mata bengkak, pastu asyik tersengguk2 je depan pc... pulak tu rasa mata ni tak boleh nak buka langsung! Yes! Bahana hobi yang telah lama aku tinggalkan...

Hari ni pun aku rasa mengantuk juga... Malam tadi tidur awal rasanya walaupun duk layan novel Kampung Girl... tapi terbangun awal la pulak... dah set kat kepala ni tak nak mentelaah sampai habis dalam masa satu malam la novel kali ni... nasib penceritaan belum sampai tahap nangis2 leleh2 hingus lagi... weee...

Oh! Andai Itu Takdirnya... novel ni best wei... aku rasa macam aku nangis dari awal chapter ke chapter yang last... HEHE... tipu... takdelah semua chapter sedih, ada la juga happy2 tu... tapi seyes aku cakap dengan korang, mata aku bengkak sebab menangis melebihi sebab kurang tidur... Nasib mata asli aku ni tak sepet, kalau sepet rasanya boleh bengkak sampai tak nampak biji mata dah kot... KAHKAH!

Sekarang ni tengah melawan rasa mengantuk... dengan office rasa macam sejuk semacam, memang menguji mata... pagi tadi saja dah beberapa kali tersengguk2... after lunch ni belum lagi la, hope bertahan terus sampai balik... tongkat mata... tongkat mata... HEHEHE...

Balik rumah nanti nak sambung baca novel Kampung Girl sampai habis... semalam dah baca separuh daripada cerita tu, rasanya malam ni habislah baca...





Pssttt: Kak wan cakap minggu ni dia nak gi beli novel lagi... next week mengantuk lagi la aku jawabnya... KUIKUIKUI...



No comments: