Thursday, March 29, 2012

Seronoknya ada abang dan kakak... (^_^)


aku anak sulung... tapi hakikat sebenar ada abang, ada kakak... cuma lain mak... HOHO... pernah la rasa bermanja dengan abang dan kakak, masa study kat matrik dulu2... HEHE, lama dah rasanya... sekarang dah xtau apa khabar dorang... hope sihat2 jela selalu hendaknya walaupun dah lama tak berjumpa...

bertuah rasanya sebab bila masuk alam pekerjaan ni, dapat lagi merasa kasih sayang seorang kakak dan juga seorang abang gitu ha... thanks to kak wan, thanks to abg jep... sayang dorang ni... HIHIHI...

kakak angkat yang keibuan, itulah kak wan... maybe sebab kak wan pun anak sulung, so kematangan terserlah tapi dah kahwin pun still gler2 perangainya... memang happening je setiap masa... rasanya dah banyak juga mentioned pasal kak wan dalam entri2 aku ni... HUHU...

abg jep plak bagi aku seorang abang angkat yang sangat baik hati dan sabar melayan kerenah orang disekeliling dia... especially nak layan perangai degil aku ni. HEHEHE... perasan... memang naik lemak la kan, mana tak manja kalau dapat merasa macam adik bongsu kan? oh, wife abg jep sangat comel... sporting!

Kak wan mahupun abg jep, sangat tak berkira dengan aku. Jadi segan plak dengan dorang... weee...





Pssttt: Kat rumah, aku still seorang kakak yang sulung...


2 comments:

aamalinaazman said...

halo2
manjenyeee die
hehehe
shida la jadi akak saya
hehehehe

shIdA said...

hihi... boleh3...