Friday, April 27, 2012

First time aku submit e-Filing kot...

Oh! tahukah bahawasanya semalam aku telahpun menunaikan tanggungjawab sebagai pekerja kat Malaysia ni... mengemaskini e-Filing berdasarkan EA form untuk tahun 2011... KAHKAHKAH... seyes aku blur sangat... tapi aku isi and hantar jugalah memandangkan dah last minutes sangat dah... dah nak close. Aku isi submit semalam sebab risau hari ni aku terlupa...

After aku isi2 semua, oh ada terlebih bayar la tax aku... tunggu dorang masukkan la nanti... orang kata memang biasalah kalau terlebih bayar ni... Gitu ek? aku pun tak sure. EA form yang aku dapat tahun sebelumnya, aku tak ada update e-Filing pun, tak ada siapa2 ingatkan aku... HEHE... boleh gitu?

Aku tak tahu betul ke x isinya, kalau dapat panggilan dari LHDN nanti3, maknanya ada la tu yang salah or x kena kat mana-mana... No need to worry k Shida!





Pssttt: tengah tunggu turn nak masuk jumpa boss ni... ambil surat tet tet tet...


No comments: