Friday, September 14, 2012

110912: TTT best!

Train The Trainer...

training yang seronok gler... sebab dapat trainer yang memang best... HIHI... sepanjang 5 hari aku ikuti training ni, banyak yang aku dapat belajar untuk improve skill aku untuk membuat presentation... and of course, terasa nak jadi trainer la pula... perasan kan? KIKIKI...

training mengambil masa 5 hari tapi sebenarnya cuma 3 hari sahaja pembelajarannya... 2 hari lagi adalah untuk membaut presentation bagi melayakkan setiap peserta program untuk mendapat sijil kelayakan menjadi seorang trainer dari HRDF...

sepanjang tempoh tu macam-macam input dan output kot yang aku rasa dah dapat... ditambah dengan membuat aktiviti-aktiviti yang menyeronokkan... mula-mula terasa janggal sebab aku seorang sahaja peserta perempuan untuk training tu... peserta lain pula macam dah banyak sangat pengalaman untuk bercakap di depan orang, so bagi pandangan aku dorang tak mempunyai banyak sangat masalah... aku la yang agak nervous... weee...

insyaallah dalam tempoh sebulan lagi aku akan dapatlah sijil kelayakan tu...


suppose ada 16 orang semuanya tapi 7 orang dah blah awal after habis program...





Pssttt: ase nak tergelak tengok video presentation sendiri... maluuu...

No comments: