Tuesday, September 25, 2012

220912: Sekali lagi jadi pengantin baru... ^_^

Alhamdulillah...

akhirnya selesai juga majlis persandingan aku dengan mr.abe... walaupun malam sebelum tiba hari aku bersanding tu sangat-sangat memenatkan, banyak betul aku nak kena handle... dah tak macam pengantin, macam mak pengantin... HAHA! pagi sebelum mekap pun sama juga... ke hulu ke hilir bagi arahan sebab bila dah start mekap, kiranya mulut nak mengarah pun dah kena off... HIHI... tapi aku bersyukur sangat semuanya berjalan dengan baik...

thanks kepada semua yang sudi datang ke majlis persandingan kami... terima kasih banyak-banyak...

bawah ni beberapa gambar dari camera amal, pengapit aku... official pictures maybe akan dapat lagi 2 minggu... tak sabarnya rasa nak tengok gambar-gambar masa pernikahan dan persandingan kitorang... cepat ye mr.op...








kompang

gula-gula, bunga, duit syiling

makan beradab
potong pulut kuning





Pssttt: ada yang cakap nak datang, tapi tak nampak pun... sampai hati...

No comments: