Wednesday, November 28, 2012

281112: Set appointment je pun...

Leceh kan kalau kerja yang senang je tapi hanya akan setel bila ikut prosedur yang membuang masa? HUHU... itu la yang aku rasa pagi tadi... nak buat appointment untuk datang buat kad merah je pun wahai nurse... why sampai kena pergi klinik semata-mata untuk decide tarikh mana yang aku setuju untuk datang buat kad tu?

dan yang lebih buat aku rasa bengang, nurse boleh pula cakap yang aku boleh terus buat kad arini tapi kena tunggu bila patient dah tak ramai... pukul berapa tak tahu la kan bila nak free tu... apsal tak cakap je aku boleh buat kad tu terus??? tak perlu la banyak kali aku kena pergi klinik... hurmmm...

takpelah, aku minta nurse bagi tarikh lain... so my appointment date untuk buat buku merah yang semua bakal-bakal ibu duk cakap sangat tu kan... next week jela... 5/12/2012... aku tanya juga lama ke proses nak buat kad tu? katanya agak lama sebab banyak checkup kena buat. so tadi aku dah apply halfday leave untuk pegi buat buku merah tu sebab nurse cakap kalau appointment pagi, before tengahari siap la... jadinya boleh la masuk kerja after lunch.

thanks to mr.abe sebab temankan aku tadi... next week pun dia kena teman juga... HEHEHE... boleh dengar la nanti tu mulut potpetpotpet menunggu lama... yang tadi tunggu tak sampai sejam pun dah macam-macam bunyi dah aku dengar... HAHA!



attachment untuk reason lateness masuk office pagi tadi... 





Pssttt: seronok tengok baby-baby montel kat klinik tadi...

No comments: