Thursday, December 27, 2012

251212: Pasrah

Dekat kul 9 pagi dah sampai PMC. Then kne stay kat wad dulu...

Perut puasa dari pukul 10 malam...

Nurse datang bubuh ubat... Mr.abe lari taknak tengok sebab seram katanya... HUHU...

Tidur bangun tidur bangun... Gi toilet ntah berapa kali... Tahan sakit perut...

Abah ngan mama dah bising kat nure kenapa lama sangat nak kena tunggu...

Pukul 5 petang nurse datang bagitau suruh pergi buang air kecil. Kuar dari toilet dah datang kerusi roda tolak aku masuk ot... Tak sempat nak cakap apa-apa kat mr.abe...

Dalam bilik ot, nurse buat kerja dorang sementara doktor masuk... Aku tengok je... Cuaknya... Tiba-tiba doktor masuk. Dia tanya soalan, aku jawab. Pastu nampak dia kuarkan injection besar... Doc cakap tahan sikit, ada rasa gatal tiba-tiba kat tangan... Nurse dah tutup mulut dengan oksigen. Dengar doc suruh mengucap. Aku mengucap. Pastu sayup-sayup dah dengar suara doktor ngan nurse...hilang...

Rasa nurse tepuk pipi suruh bangun. Rasa macam mamai, tiba-tiba perut rasa pedih-pedih... Meleleh air mata... Ada dengar suara mr.abe, mama, abah duk cakap-cakap... Pastu tak sedar semula...

Bangun dah... Rasa lapar sangat-sangat... Mr.abe bagitau dekat nurse, tak lama pastu makanan sampai... Makan, makan, makan sambil ditemani mr.abe... Pastu nurse datang hantar ubat...

Nurse cakap kalau dah boleh buang air kecil dan tak rasa pening, dah boleh balik... Suka... After mr.abe setelkan payment, tunggu doc untuk datang buat last checkup...

Sampai kat rumah dah dekat pukul 9 malam... Bermulalah pantang untuk aku sepanjang 2 minggu mc ni...



Pssttt: Nampak biasa but I missed my baby... :(

No comments: