Wednesday, January 30, 2013

290113: Nak ikut... :P

from SMS conversation...

Mr. Abe : Kuar awal tau. abg ada meeting ptg ni
Mrs. Abe : Nak ikut...
Mr. Abe : OK
Mrs. Abe : Hihi...

first time aku ikut hubby kesayangan pergi meeting... sebelum ni tak teringin pun nak ikut... HIHI... buat macam aku bos jek kan? sesuka hati je nak masuk meeting orang lain... malu plak bila mr.abe perkenalkan aku dengan kawan-kawan cwa dia tu... but nasib baik dorang semua sporting...

tak pepasal dorang ajak aku join cwa juga. Wah, not my field... takde kepakaran langsung nak bercakap ngan orang, apa lagi nak dapatkan kepercayaan untuk ajak dorang buat investment... tapi dari apa yang dorang share, seronok je dengar dorang dapat close investment banyak-banyak...

tapi aku sentiasa sokong mr.abe untuk kerja dia ni... dia memang bagus bab bercakap...sebab hari-hari asyik dengar suara dia jek... bila dia senyap tu yang hati rasa tak senang... maknanya tengah bad mood la kan... KIKIKI...

if korang-korang yang ada berminat nak membuat investment whether invest cash or epf, boleh la bagitau... aku pun join pelaburan unitrust ni, invest epf untuk masa depan... :P

akibat mengikut mr.abe gi meeting yang xde kaitan dengan aku, pukul 10 malam baru aku sampai rumah tau... penat betul... dengan satu hari tak makan nasi... asyik kuih aje yang aku jumpa... HAHA!





Pssttt: sebelum tidur potong-potong dulu apa yang nak dimasak untuk sarapan paginya... then masukkan semula dlm peti ais...




No comments: