Wednesday, May 23, 2012

220512: MC kali ketiga...


semalam datang kerja... tapi rasa sangat tak larat... kepala berdenyut-denyut, rasa nak muntah, badan panas, ulcer mulut lagi...gigi pun dah jadi berdenyut-denyut juga... hurmmm...

9:30 pagi aku pun turun la ke klinik panel kat company aku ni... macam biasalah doktor akan pesan makan ubat, jangan minum ais, minum air suam banyak-banyak dan bla3... dah habis jumpa doktor, ambil ubat... HEHEHE... dapat MC! ni MC aku yang ketiga bagi tahun ni...

balik ke office, scan MC untuk aku isi di portal company... aku nak balik rumah la, berehat... haishhh, tang tu juga lah bos besar takde, bos second besar meeting pula... takpelah, boleh minta kebenaran balik dari senior... tapi datang lagi problem... server down! hadoiii... kenalah tunggu sekejap... after server dah kembali normal, kena check samada semuanya berjalan seperti sediakala or tak...

dah settle semuanya, aku balik la... drive balik pun dalam kepala yang berdenyut-denyut... seram jek rasanya... macam-macam timbul dalam kepala... sampai ke tak kat rumah ni? HUHU... alhamdulillah sampai dengan selamat...

aku tak sure lepas makan ubat, tertidur pukul berapa... yang sure, azan maghrib baru aku terjaga... memang berat gler kepala aku time tu... lepas mandi segarkan badan semua, mama buatkan sup sayur untuk aku... then abah pula buat roti telur... wah, sedap3...

oleh sebab dah lama tidur, so payah pula nak tidur semula... apa lagi, tengok tv la sampai tertidur semula... HIHIHI...





Pssttt: sempat lagi singgah ke pejabat pos semalam... plan nak gi pasaraya terpaksa ditunda ke hari ni, after kerja...

No comments: