Monday, May 28, 2012

Diarrhea la pula kitorang...

adoiii... payah juga kalau ambil catering ni kan? tak tahu macam mana cara dorang memasak... memang sedap tapi kalau akhirnya memberi kesan kat orang ramai yang makan hidangan tu, memang rasa "ish3, geramnya aku dengan catering..." 

ha, tang sini la yang buat aku rasa gotong-royong memasak kenduri kat kampung lagi best!

aku kena cirit-birit ooo... ingatkan aku sorang je, mr.abe pun... eh2, my mama pun... HUHU... orang kata la kan, bukan aku kata... kalau makan daging yang dimasak catering ni memang selalu la juga dengar problem-problem macam ni... tu belum lagi dengar ada yang mengata dorang masukkan itu la ini la nak bagi sedap... macam-macam kan?

tapi lumrah manusia, lantaklah dorang nak bubuh apa pun asalkan bila makan rasa sedap... barulah orang ynag datang majlis tak mengata... aku pun layan gitu...

tapi tak bestnya kan korang, kena cirit-birit pukul 3 pagi... pastu, boleh tertidur dalam toilet lagi tu sebab dah tak larat nak ulang-alik... HIHI... buang tabiat betul kan tidur dalam toilet? KAHKAHKAH!!!





Pssttt: hope orang yang memasak akan masak dengan ikhlas, jangan nak cari keuntungan je semata-mata...

No comments: