Friday, May 11, 2012

Habuk, kau boleh blah!

berperang dengan habuk memanglah tak gemar sekali... apa lagi bila duduk mengadap pc then boleh nampak ada habuk yang terbang2 depan mata... ha, memang cari gaduh!


berbekalkan sapu tangan yang aku bawa khas dari rumah, abis satu meja kerja aku tu kena sental. pergi basahkan sapu tangan kat toilet then memulakan kerja sapuan. atas meja, belakang pc, keyboard, wayar2 yang berselirat...semua!


hasilnya aku berpuas hati... hehe, boleh la kot tahan untuk sebulan...


huh! Yang paling tak suka bila dah bertungkus-lumus mengelap ni, habis berpeluh2... muka pun mula lah rasa merenyam2... Hadoiii, kulit manja!


sekadar kongsi keadaan meja aku after dibersihkan dari habuk2 degil...


Pssttt: meja dah tak menarik aku tengok, nak hias lain la pasni...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: