Monday, July 9, 2012

070712: Selamat Pengantin Baru "adik ipor"...

060712: Alhamdulillah bakal adik ipar aku, amila dah selamat diijabkabulakn dengan pasangan dia... tak tahulah apa perasaan aku time tu bila memikirkan time aku pun akan tiba juga tak lama lagi... insyaallah...

070712: here we go... majlis persandingan mila dengan faha di rumah uwan nya di felda sungai kelamah, gemas, negeri sembilan... bersederhana tu lebih baik kan? i loike...

next majlis sebelah lelaki hari ahad ni... dekat kl ajo...



malam before kendurinya, mama dengan alya sempat aje berposing atas pelamin... HEHEHE...



my mama with alya...

alya dengan meow nya...

siapa lagi kiut?

pelamin mila bila dah pasang lampu...

sempat bergambar sementara menunggu pengantin lelaki datang...

ready2...

sempoi tul adik ipor aku ni... sempat gelak2 plak...

putih bersih...

tacap agi kak ell pe yang patut...

umo kami samo...

HAHA... tu dia my mama... sempat aje nak bergambo kan?

alang-alang dah tolong ambilkan gambo, aku pun sekali la ye ... minat tengok dia berlakon...

isteri kena layan suami makan... bagus2... HEHEHE...



itu jela gambo2 yang sempat aku snap dengan fon aku ha... selebihnya guna fon mila... fon aku time tu la nak habis batt bagai... aishhh!!!

apa-apa pun, selamat pengantin baru sekali lagi... semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...





Pssttt: semakin berdebar-debar...

No comments: