Tuesday, July 31, 2012

290712: Iftar di rumah C.Su...

C.Su tu panggilan aku kepada aunty mr.abe... sabtu kan berbuka puasa di rumah parent-in law, kebetulan menghantar barang kat rumah makciknya, kitorang dijemput untuk berbuka puasa sekali dengan keluarga c.su pula... so ahadnya, kami ke ampang sekali lagi la...

pagi ahad tu, kami bangun dah tengahari rasanya... bulan puasa takde nak buat apa, tidur la best... bangun then bersiap apa yang patut... tak terus ke ampang, kami singgah kat viva mall, tengok wayang... layan ice age 4... weee... seronok dapat gelak-gelak...

before sampai rumah c.su, kami singgah ke rumah kawan mr.abe dulu... kenal-kenal kawan dia la juga kan, asyik hubby aku je kenal kawan-kawan aku, mana aci... pastu, kami gi bazar ramadhan kejap, beli kuih-kuih sikit, murtabak, roti john... segan pula nak datang berbuka puasa dengant angan kosong je... HIHIHI...

menu special, sotong sumbat pulut tu... aku suka... tapi sebab banyak sangat rezeki lauk-pauk, aku larat makan seekor je sotong tu... adoiii, teringin lagi...

lepak-lepak dengan jiran sebelah rumah c.su sebelum balik... dah macam family juga... dalam pukul 9 malam baru kami gerak balik rumah... sampai-sampai meneruskan rutin seorang isteri, wah gitu... iron baju kerja... penat ooo...





Pssttt: after sahur sambung lagi meng'iron' baju sebab tertidur lepas iron 3 helai baju... KIKIKI...

No comments: