Wednesday, October 23, 2013

221013: Result BSP nampak cantik dah ni... :)


alhamdulillah... result bsp yang aku buat semalam nampak cantik je ha... angka 4 semuanya untuk keempat-empat kalinya...

4.1
4.9
4.4
4.9

mungkin sebab aku tak makan sangat... paginya sebab dah puasa di malam hari... then sarapan dengan bihun goreng je... lepas tu lunch tak makan nasi, roti wholemeal dengan sambal dan tuna je... lepas tu untuk dinner makan nasi kerabu yang aku beli kat pasar malam...

HUHU... dah rutin dah nasi kerabu di hari selasa... bsp aku pun kena buat setiap 2 minggu sekali, hari selasa... kena la dengan hari pasar malam kat tempat aku tu... semalam makan rasa tak cukup sebungkus... maybe sebab tengahari tak makan nasi kot... dah macam kebulur... KIKIKI...

lepas ambil bsp keempat lepas dinner tu, sempat mesej mr.abe minta belikan burger untuk supper... wah gitu... tak sihat betul makannya... lepas makan terus nak tidur pula tu... lagi la kan... semalam tak rasa sangat baby gerak, kejap-kejap je... malam masa nak tidur pun tak rasa... siangnya tu perut aku rasa sakit kat bahagian pusat, tak tahu kenapa... mama cakap baby nak membesar, lega la sikit...





Pssttt: seronoknya rasa baby bergerak dalam perut... macam ni rupanya rasa bila mengandung kan?

No comments: