Wednesday, August 27, 2014

260814: Dhia tergolek jatuh tilam?

HAHAHA... sangat kelakar aku rasa malam tadi... dari mengandungkan dhia, sampailah dah bersalin, berpantang dan sekarang dhia dah nak masuk 6 bulan, kitorang tidur dekat living hall depan tv... dhia tak nak tidur atas katil dalam bilik, menangis... sebelum ni guna toto jek, last week gatal tangan gi beli tilam kekabu... macam empuk sangat la pula...

terjadilah kisah malam yang gelap dek lampu semua dah tutup, then tv pun dah off juga... dhia terjaga macam biasalah kan dekat-dekat mata aku ni nak lelap... dia meniarap je selalunya... tapi sekarang dah tambah dengan berguling-guling... tak lama lepas tu, gedebuk bunyi something jatuh... gagau-gagau tangan, eh mana anak aku? terus ambil phone then suluh... mak aihhh, nampak 2 biji mata tengah terkedu pandang aku dengan badan dia terbaring mengadap siling... anak aku tergolek!

aku pun macam terkedu... konon macam tunggu dhia meraung ke menangis sikit-sikit ke... tak ada pun... maybe terkejut jela kot kalau ada pun... baru aku ambil dhia dan dukung... baringkan semula atas tilam, pastu peluk dia... tanya sakit ke tak... KIKIKI... pastu dengar dhia macam bercakap-cakap ala baby semula... abbabababa... peluk lagi dhia sampai tak perasan bila entah aku tertidur...





Pssttt: lupa nak snap gamba dhia mata bulat dalam gelap tu... HAHAHA

No comments: