Saturday, April 9, 2011

Melepak Lagi... Haha...

Malam tadi aku telah melepakkan diri bersama my friends... Maran, isyad, ima and rozek...

Kitorang lepak dekat kedai makan di area damansara damai, kira port biasa untuk melepak... Bukannya sebab makanan kat situ sedap mana pun... Hehe...

Actually kat area tu ada jual nasi kukus.... Dah semakin maju perniagaan akak tu... Masa aku latihan industri tahun 2009 yang lepas, akak tu hanya guna meja and payung je... Ni dah berubah, pakai lori untuk berniaga tu dah... Nampak sangat la bisnes maju yek? Tahniah...

Tapi malam tadi xdela aku makan nasi kukus sebab dah makan kat rumah... Tapi sebab maran segan nak makan sorang2, aku dengan ima order la something dari kedai tu... Kang mengata pula orang kedai tengok kami order air jek tapi lepaknya bukan main lama lagi... Hahaha...

Macam2 yang disembangkan, sampai pukul 1.30 pagi kot... Heee... Nasib dah minta kebenaran dengan mama untuk bermalam di rumah maran... Kesiannya nak biar dia balik ke rumah lewat2 pagi... Ima pun balik lagi awal sebab stay rumah family kan... Kalau aku tak temankan maran, confirm aku kena balik lagi awal dari ima... Huuu...

Rasanya dekat pukul 3 baru kitorang tidur... And sekarang aku dah berada di rumah aku semula... Maran dah bergerak balik ke rumahnya di maran... Hati2 ye maran drive tu...





Pssttt: hari ni ada misi nak kena buat... Malas pula rasa... Erk!
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments: