Tuesday, April 19, 2011

Riyu @ Saba'

actually aku tak tahu plan sebenar dorang tapi aku on je... yang aku tahu kononnya 'berbuka puasa' di restoran saba' di cyberjaya... aku memang tak pernah jejak kaki ke sana tapi berani2 ye nak gi sorang kan? huh! sebab nak kurangkan rasa risau my mama kalau aku pergi sorang, aku kenalah ada teman... isyad... huhu, isyad on je sebab itu pun member2 dia gak, so no problem la kan? ima tak dapat join sebab macam biasa dia pekerja yang rajin, stay back dekat office lama2 sikit... ngeee... aku plak yang terasa macam pemalas, 5.30 tepat aku dah cabut dari office semalam... selalu lambat2 sikit, nak dekat pukul 6 baru aku keluar dari office... tapi tu pun kadang2, maybe minggu ni and minggu depan aku kena stay back untuk tempoh yang agak lama sikit untuk siapkan kerja2 aku...




"hehehe...
thanks isyad sebab temankan aku...
sorry sangat2 susahkan kau balik2 kerja dah kena follow aku plak...
thanks to 'cik nor' kau gak sebab pinjamkan pakwe dia sekejap...
hahaha!"


aku sampai kat sana dekat pukul 8 malam dah... thanks to miss gps sebab kalau xde dia confirm kami sesat... yelah kan, first time aku gi sana... dah tu malam pula... sebelum sampai ke sana, kami dah berhenti sekejap kat petronas puchong untuk beli air sebab aku kena berbuka puasa... tak elok lambat2 kan berbuka... hehe...

poyo je tikah sembang lebat2 dalam fb cakap kat kitorang jangan bagi dia tunggu lama2 dekat sana sorang2... mentang2 duk area putrajaya je kan... padahal kami yang sampai dulu... su memang akan sampai lambat sebab dia kena jemput member2 kat ukm tu dulu... hihi, si nedy sesat dalam gelap... ingat jalan malam dengan siang sama ke? berbeza tau... nasib tak kena culik dengan bunian sebab drive sorang2...

yang ada malam tadi ialah aku, su, nedy, tikah, odah, kak nad, masyi, kak nana and of course the only kumbang yang ada, isyad... thanks cause invite me untuk join riyu ni... dapatlah merasa nasi arab cyberjaya gitu... *wink*




heee...
berpuas hati dengan rm17 untuk satu pinggan nasi ni yang boleh dimakan dua orang...
and of course aku tapaukan untuk my mama satu...
oh ye, nasi ni ada sos tersendiri...
thumbs up!




Noor Sahedah@odah and Noor Shahida@shishi




Nadiah@kak nad and Azlina@kak nana




Masyitah@masyi and Nadia@nene




Suhaina@susu and Atikah@tikoh





Pssttt: lain kali please jangan pilih weekdays untuk riyu ok? hehe...


No comments: