Monday, June 20, 2011

Bersama Family ke FRIM...


Ahad, 19 Jun 2011...

aku bersama family ke FRIM Kepong untuk berkelah di Air Terjun Kroh...

pertama kali masuk ke kawasan FRIM adalah secara kebetulan masa aku mc minggu lepas... dengan pipi kiri yang bengkak, aku, bear and mama ke sana... konon2 nak kenal tempat... masuk ke sana memang menyamankan... tambah pula kitorang masuk time weekday, so agak sunyi la... macam berada kat kampung... hehehe...

mama pun dah tertarik dengan tempat tu and nak datang main air katanya... aku ok jela sebab takdelah mahal nak masuk ke sana... satu kereta dicaj rm5 manakala satu kepala rm1... kanak2 dikecualikan, free je...

mulanya plan nak pergi hari sabtu tapi tak prepare apa2 time tu, so tunda hari ahad je... tapi tu pun kitorang tak sempat nak perap ayam untuk bakar2... xpela, bawa bekalmakan nasi pun cukup lah... lagipun untuk adik2 aku yang kecil tu je excited main air...haha...













sementara dorang main air puas2, aku dengan adik aku, bear dengan sepupu kitorang, is... konon2 jungle tracking dengan berselipar jepun... hahaha... berapa kali kaki aku terpeleot sebab licin bila selipar kena air sungai yang mengalir... nasib sihat walafiat sampai sekarang... cuma agak penat... dah lama tak beraktiviti outdoor ni...












kami akan datang lagi ke sini nanti... siap dengan perkakas untuk bbq pula... jeles dengan family yang berkelah atas sikit dari kitorang sebab dorang buat bbq... jeles! terus nak balik time tu juga... hahaha!!!

oh ye, ada lagi gambar2 kami... belum sempat mem'bluetooth' lagi...





Pssttt: plan nak daki bukit broga weekend ni... huhu... jadi ke x tu xtaulah...


No comments: