Sunday, June 12, 2011

Terpaut Hati La Konon...


nasib jadi gak aku and adik2 aku ke jusco kepong untuk tengok movie kl gangster... mulanya ingat nak ke ou tapi risau tak dapat tiket jek... so, terus la ke jusco... bajet tak ramai la kat sana, sekali ramai juga ha... nasib agak awal sampai, so sempatlah pilih seat yang kat area belakang2 juga la... tapi dah masuk ke dalam hall tu, memang ramai gler ar orang... mana tak nyer, hari pertama kutipan cerita ni dah 1 juta lebih kot...

apa yang pasti, cerita kl gangster ni memang best! watak zizan sebagai penyeri ketegangan aksi2 gangster memang menggelikan hati... tergelak2 satu panggung... maybe gak impak rancangan raja lawak tu gak kot yang menyebabkan semua macam senang jek ketawa... terbahak2... opsss, aku tak dapat nak gelak dengan ikhlas tadi sebab mulut aku yang sakit sangat, gigi berdenyut2... semuanya dek kerana ulser mulut...

bawah ni gambar adik aku (bear, epan, ayu) dengan sepupu kitorang, jaih...








oh ye, berkenaan dengan tajuk entri ni pula, terpaut hati kan? hehe... tu sebab aku tengah angau dengan aaron aziz... seyes aku rasa dia sangat hensem and cute dalam cerita ni... arghhh!!! lupa sekejap si aaron ni dah berpunya... xpe2, aku angau sekejap je... yang level seterusnya jek bukan setakat lama tapi memang takleh lupa... hahaha... tapi sekali tengok muka aaron aziz ni macam someone yang aku kenal pula... hehe...







oh ye, aku perasan kat dalam cerita tu ada scene macam kat atas bumbung jusco kepong jek kan? scene geng dragon dengan geng shark bergaduh mulut tu... tadaaa...






salah position ar snap gambar sebab masa ni tak ingat sebelah mana kedudukan scene tu... hahaha... xpela, ada la sikit2... lagipun kitorang da nak balik time ni... buat malu jek kalau orang ternampak masa gambar ni di ambil... sebab tu macam dah tak sabar nak sorok muka cepat2... hahaha...









Pssttt: kitorang di offer beli tiket guna kupon tgv tadi oleh abang kaunter... actually total 5 orang punya harga tiket wayang ialah rm60, tapi dapat dengan rm50 je... pastu ada baki 1 keping kupon free lagi sebab kesemua kupon yang dibeli dengan harga rm50 tu ada 6 keping!


No comments: