Friday, July 1, 2011

Selamat Datang Julai...


selamat datang julai... sekejap je kan? 3 tahun study terasa berlalu begitu pantas... orang kata tak puas nak enjoy pun.. yo la tu... kikiki... belajar2 exam... belajar2 exam... belajar2 exam... cukup 6 kali macam tu, aku pun konvo... kesian dengan diri sendiri sebab main2 time belajar, tapi alhamdulillah masih mampu tersenyum...

then, masuk alam pekerjaan... alhamdulillah, tak menunggu lama untuk melangkah ke alam ni... tapi ternyata sedikit terkilan... terkilan dengan orang yang aku anggap rapat, terus biarkan aku sendirian untuk mengharungi semuanya... tapi xpela, life sendiri mestilah sendiri harung yek?

ngeee...



ku harung titik demi titik...
belum tentu ketemu hentian...
hanya masa yang terus terdetik...
tapi penantian masih penantian...





Pssttt: masa untuk terus mengorak langkah... tapi yakinlah aku masih mencari hentian tu... kerana penantian amat menyakitkan...



2 comments:

Alexandriana Alia said...

all the best for ur career.!

shIdA said...

thanx alia... same to you...