Sunday, July 31, 2011

Fobia dengan bola ke apa?

Baru nak update pasal perlawanan bola hari khamis yang lepas... Betul2 malas sangat nak buka lappy dan mengupdate perkara2 camni... Huhu...

Aku ni bukannya dalam kategori peminat bola sepak ye kawan2... Sebab aku ni macam ada satu penyakit berdebar2, seram, takut... kalau tengok perlawanan camni...

Macam masa aku lepak dengan maran, isyad dan rozek untuk tengok match antara malaysia dengan singapura tu la... Gler berdebar even sekadar tengok orang bermain bola kot... macam aku pula yang tengah berkejar2 tendang bola... tu dalam tv... Kalau depan2? Huhu...

Bila masa dah nak habis, lagi la aku tak boleh tengok...nak pandang skrin layar yang dipasang kat kedai makan tu pun aku dah tak sanggup kot... Dah gaya macam tengok cerita hantu yang seram gler da... Kikiki...

Apa2 pun kalau kawan2 nak ajak aku tengok bola tu, aku ok je kalau xde apa2... tapi jangan berharap aku akan layan macam mana korang layan bola la... Hehehe... nama pemain pun aku tak kenal kot... Yang mana famous selalu juga masuk tv ke radio ke...or selalu aku dengar orang duk sebut nama tu, aku kenal la orangnya yang mana satu... Ngeh3...





Pssttt: geram yang teramat sebab masa balik tengok ms wugiey dah penuh dengan corak2 hasil tembakan burung2 yang terkenal kat bandar baru sungai buloh tu... Tak memasal aku kena mandikan dia tengah2 malam... Huwaaa...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: