Monday, July 18, 2011

"Tak sabar dah ni nak habiskan tengok City Hunter..."




hohoho... my lee min ho yang kiut lagi miut! apsal dorang2 semua ni comel ek? jeles betul!

now aku tengah dalam proses nak habiskan menonton drama korea, city hunter... semalam baru habiskan episod 16... total episode = 20, so another 4 episode left... tak sabar sungguh! bukan apa, jadual harian aku akan lari sikit bila dah datang penyakit layan korean drama ni... hahaha... maybe this week semua episod dah boleh habiskan kot... cepat2 la dramacrazy update drama ni... banyak lagi website yang boleh tengok online ni tapi untuk drama ni aku tengok kat website ni after merajuk dengan mysoju sebab videonya problem... hehehe...

drama city hunter ni cerita aksi, nama pun city hunter kan... tapi tetap ada romance yang mengukuhkan lagi cerita ni... hehehe... pasal ada action tu yang aku agak excited nak tengok... sebab kalau romance saja, tu memang dah sinonim dengan mana2 drama korea kan...

hero drama ni ialah lee min ho... heroin pula park min young... aku tak berapa suka nama untuk watak hero dalam drama ni, so aku lebih prefer mention min ho je... tapi untuk heroin nama dalam drama ni ialah kim na na.. hahaha, yang ni aku suka namanya... lebih2 agi bila dengar min ho panggil "kim na na..." dengan ekspressi muka dia tu... comel jek!

huhu... terasa nak cerita semua yang aku dah tengok tapi nanti tak syok la korang2 yang belum tengok tu... untuk yang peminat drama korea jela, yang tak minat jangan nak kutuk2 siapa yang minat... tak baik tau... hihihi...

k la, update ni pun kat office, dari pagi duk start menaip, tapi sekarang baru nak publish... so, agak2 kalau aku nak cerita, confirm malam nanti baru siap...





Pssttt: lee min ho... kim na na...




No comments: