Thursday, February 7, 2013

060213: Hepi 52 tahun Raja Zuma

HIHIHI... bukan aku je yang rasa nak tergelak, tapi budak kedai kek pun dan senyum-senyum masa dia nak tulis kat atas kek yang aku beli semalam... semuanya mr.abe la punya pasal... memandai menambah ayat aku...




hepi besday 
ABAH
52 thn
(Raja Zuma)



well... dah 5.30 petang semalam masa nak balik rumah, baru tahu abah tak jadi balik kampung malam semalam... dia akan balik sekali dengan aku dan mr.abe esok malam... so apa lagi, terus bagitahu adik-adik aku yang plan sambut birthday abah diteruskan semula...

aku dan mr.abe ke kfc sungai buloh... dah sampai akt kaunter tanyalah nak kfc celebration combo tu ha... orang kfc cakap dah tak ada stok bantal kusyen tu... so aku minta dorang tanya kfc the store sungai buloh ada ke? then dorang maklumkan ada... so cancel beli kat situ, terus ke the store pula...

sampai sana, ramai beratur... so kami pun beratur la kan... lagi 3 customer di depan aku, aku nampak pekerja kfc dah cabut menu kfc celebration yang terpapar tu... adoiii, takkan dah habis ayam wrap la sangat tu kan... nak ke kfc sungai buloh lagi satu, malas dah... tambah lak tengah hujan lebat gler... so bincang-bincang dnegan mr.abe, kami pergi ke option no.2... beli kfc bucket then bargain combo A... then tambah side order... total RM90++ je...

so ada balance dalam RM30 camtu la sebab kutipan kitorang ada RM120 je... so aku decide untuk beli kek kecil untuk abah... otw balik rumah, singgah kedai aceh untuk beli sos cili life... hehehe... leceh la nak guna sos yang dalam paket tu...

sampai rumah, prepare apa yang patut... mr.abe teman abah main zuma, so tak perasan la kan... my adik dah cakap-cakap abah nampak sedih tak ada siapa ingat arini birthday dia... HIHI... sabar ye... bila dah siap semuanya, baru kitorang panggil abah... tersenyum je abah... suka la tu...HEHE...





Pssttt: abah cakap bila mama dah balik sini nanti, kena beli kek lagi... wah!


No comments: