Wednesday, January 15, 2014

140114: Melawat si Piya

last jumpa anak saudara aku ni masa sebelum adik ipar aku berangkat ke australia... time tu piya kecil agi... sekarang dah besar dah... HIHIHI... oleh sebab adik ipar, mila dengan anaknya transit kat kl sementara suami dia selesaikan tugas kat germany, so aku dan mr.abe gunakan masa cuti semalam untuk pergi melawat dorang ni... alahai seronoknya nak tunggu our baby keluar... nanti piya ada cousin la... :)


maklong ngan paklong sayang piya...

aku ngan adik ipar ni sebaya...
dia kahwin awal seminggu dari kami, aku lekat pregnant sebulan awal dari dia, tapi rezeki dia dulu jadi ibu...

kacau piya tidur, muka dah stress... hihi 



pandang cam sayang... maklong nak balik dah ni...

ala sedih... nak balik dah... ntah bila lagi dapat jumpa piya...





Pssttt: piya jangan lupa makan budu tau kat australia... hahaha

No comments: