Tuesday, January 28, 2014

Excited punya pasal...

HEHEHE... malam tadi hantar mr.abe kat hentian duta... dia naik bas untuk gi kangar rumah kakak aku... tujuan sebenarnya nak shopping jersey kat padang besar... aritu masa gi kenduri kat kedah, sempat shopping sikit jela kot bagi dia, so kali ni dia nak pergi shopping sakan... pergilah my dear... lepaskan gian kat hati tu... tak pergi kang kempunan pula... KIKIKI...

pagi tadi terjaga, then terus mesej mr.abe tanya dah sampai ke belum... tak ada reply... aishhh, tertidur ke dalam bas... kang sampai ke kuala perlis pula nanti... kalau sampai sana tak apa lagi, abg zul boleh pergi jemput lagi sebab masih dekat, tapi kalau dah patah balik kl guane kire? HAHA... rasa tak sedap hati, terus aku call pula... cepat je mr.abe angkat... then tanya apa yang patut... katanya baru sampai dalam 10 minit kat stesen bas kangar tapi phone buat hal... tak dapat unlock phone... jadinya nak baca mesej, nak reply mesej, nak call abg zul semua tak dapat... alahai kesiannya hubby aku... so aku tolong telefonkan kak ida bagitau yang dia dah sampai tapi phone ada problem nak call tak boleh...

lepas tu, aku call mr.abe semula untuk dengar luahan baran dia kat phone dia tu... menahan ketawa la aku sebab katanya kalau aku tak call sikit je lagi time dia tengah marah-marah tu, memang dia dah nak campak phone masuk longkang sebab bengang gler katanya... that's my hubby... tak boleh kawal emosi kalau tengah baran... HIHIHI... baru nak pergi mandi, tiba-tiba mesej masuk... mr.abe kata dah boleh unlock phone... alhamdulillah la aku cakap akt dia... nasib tak sempat hempas lagi phone tu kan... kalau tak sia-sia...

sampai kat office tadi, mesej dengan mr.abe sekejap... katanya tengah sembang-sembang dengan abg nal dan abg zul... dalam pukul 9 pagi dorang nak gerak pergi padang besar untuk memulakan misi shopping dia tu...

"Abg otw gi pdg bsr ngan abg zul ngan abg nal"

excited punya pasal, dah tak ingat nak berehat dulu dah... terus nak serbu... :P





Pssttt: biarlah mr.abe happy-happy menghabiskan duit dia kat sana... dah penat cari duit kan untuk persediaan sambut our baby, so apa salahnya dia beli apa yang dia suka sangat-sangat... lepas ni jersey dalam almari bertingket-tingket lagi la ni...

No comments: