Monday, May 5, 2014

I'm back!

HEHE... after 2 bulan tepat yakni 60 hari dalam mode maternity leave, hari ni aku dah kembali menjejakkan kaki ke office tercinta aku ni... boleh pula hari ni general morning assembly untuk bulan 5, baru ingat nak menyorok sikit dah ramai yang tahu aku dah kembali bekerja... maknanya lepas ni bertimpa-timpa la panggilan telefon dari user untuk mengadu, merepot itu ini... HUHU!

tak tahu perli or what but my boss and a few people cakap aku KURUS!!! aku pakai girdle la wei... nak sorok perut yang tak berapa nak slim agi ni... KIKIKI...

kerja? emel? oh berlambak... buat satu persatu la kan... orang pun faham kita baru balik bekerja... 

rindunya kat dhia my gugurl... dengar dhia menangis tadi masa call hubby... dhia taknak minum susu dalam botol... pagi tadi sebelum aku keluar pun dia dh tunjuk muka comel ajak bercakap ngan dia macam selalu aku buat... pastu bila aku sua botol susu kat mulut, dia lelehkan semula susu... dia buat muka sedih minta susu badan, tak tahan tengok kecomelan anak, ummi dhia ni pun bagi la sekejap... tak tunggu sampai dhia betul-betul puas sebab dah lewat, so terus masukkan dhia dalam buaian... kesian sungguh anakku... :(

suppose aku kena ambil my adik dari sekolah petang ni sebab mama yang jaga dhia kat rumah kan... tapi tiba-tiba mama call cakap balik terus la lepas habis office hour sebab mama yang nak ambil dorang, lagipun mama nak ke kedai katanya... wah seronok... tak sabar nak jumpa dhia... sabar ye anakku sayang... kejap lagi ummi sampai...

hopefully dhia tak meragam dah esok-esok





Pssttt: oh ye, tengah cari mood untuk share pasal pengalaman bersalin dan berpantang... tunggu ye korang entri tu nanti...

No comments: