Friday, February 5, 2016

040216: Hadiah kahwin untuk officemate dah sampai!

Thanks GoShop sebab hantar hadiah yang dibeli sebelum hari kejadian.

Disebabkan hari sebelumnya GDex ada membuat penghantaran tudung Neng Geulis yang aku beli kat GoShop tapi tak berjaya, jadinya pagi sebelum aku keluar bekerja semalam, dah siap-siap tulis pesanan kat kertas dan tampal kat pintu... minta dorang letak je barang tu dalam bakul yang aku sediakan akt luar rumah tu... siap signature lagi tau kot-kot dia nak ambil sebagai bukti barang dah dihantar. Aku no hal je asalkan barang aku sampai. Nak tunggu aku ada kat rumah time dorang hantar barang, memang tak la kan, hari bekerja kot.

Tengahari aku dah check tracking no GDex sekali lagi, status delivered. So terus tanya mr.abe if dia dah ambil barang tu. Risau la juga kan kalau lama-lama ada kat luar, mana la tahu ada mata yang memerhati dan mengambil kesempatan. Bila baliknya, nampak 2 barang aku dah sampai dalam 2 kotak berlainan. Dan pesanan bertulis aku dah tak ada kat pintu, tak tahulah mr.abe buang or orang GDex yang ambil. Hihihi...

Malam tu terus buka kotak yang aku nak bagi hadiah tu sebab nak keluarkan tax invoice dalam tu. Sambil snap gambar sikit sebagai bukti barang dah diterima oleh aku. Nak update officemate yang lain yang bersama-sama menyumbang wang ringgit untuk beli hadiah ni.


Dhia Nur Syamsina beria dah posing sebelah hadiah :)





Pssttt: mr.abe boleh ingat kami nak ke Kuantan hari ni... silap hari... hahaha!

No comments: