Tuesday, September 14, 2010

Aidilfitri 2010 Ku Ke Gitu?


selamat hari raya kepada semua kawan2 dan sesiapa yang membaca...

macam mana raya tahun ni? mesti best kan? aku? biasa2 saja... agak kurang best berbanding tahun lepas... aku pun tak tahu kenapa... maybe sebab masalah kekeluargaan yang melanda keluarga aku kat kampung tu kot... maybe juga terasa diri ini kosong... maybe juga perasaan aku sahaja... hehe...

tapi bukan aku seorang yang terasa kekurangan sesuatu di hari raya tahun ni... adik2 aku pun turut rasa yang sama... perasaan berkobar2 pada awalnya nak balik ke kampung dan bersuka2an dengan sanak-saudara bertukar bila sampai kat kampung... payahnya nak jaga hubungan kekeluargaan yang harmoni kan? huhu...

bayangkan la, punya la suasana beraya tu xde sangat tahun ni, gambar raya pun xde korang tau tak? rasa jeles bila tengok gambar raya member2 kat fb... seingat aku, aku sempat bergambar dengan my mama saja masa raya aritu... itupun 2 keping kot...

maybe akan ada gambar raya untuk keluarga aku nanti... tapi itupun aku tak pasti juga... nak bergambar satu family memang tak sempat dah sebab tak cukup ahli... my adik si bear tu terus balik ke kuantan...

touching je rasa bila fikirkan semula...

8/9/2010 ~ after habis kerja terus gerak balik ke kampung... kitorang bergerak dalam pukul 6 petang dan sampai dalam pukul 3.30 pagi... dek kepenatan dan kemengantukan, banyak kali terlelap beb... kalau tak kerana ada adik aku di sebelah yang teman aku drive, maybe arwah kot aku skang...



9/9/2010 ~ buat persiapan raya... actually sambut kepulangan sedara yang lain...

10/9/2010 ~ selamat hari raya aidilfitri... ikut my abah dan mama beraya 5 buah rumah...

11/9/2010 ~ relax je kat kampung...

12/9/2010 ~ pergi kenduri pertunangan sedara di area tok bali dan pasir puteh...

13/9/2010 ~ relax je kat kampung...

14/9/2010 ~ bergerak pulang ke rumah semula... gerak dalam pukul 11 pagi dan sampai pukul 7.30 malam... alhamdulillah semuanya lancar sebab bergera siang... lepas ni memang nak bali siang je... malam tak nampak sangat kot... hehe...



my cyg? huhu... jarang benar dengar khabar darinya sekarang... tapi firasatku rasa dia sangat happy raya tahun ni... bagus untuk dia...





Pssttt: semain lama semain jauh sangat rasanya... hahaha... apalah takdir hidup aku kan?

No comments: