Thursday, August 16, 2012

Happy 2 Years Working Anniversary!

16/08/2012!!!



16/08/2010 yang lepas merupakan first day melaporkan diri di company aku bekerja skang ni...
Now???
HOHO... i'm still here!



will wait for another 3 years kot before start consider untuk jump company... 
HIHI, berangan jek kan? 



rasanya environment tempat kerja aku ni menyenangkan hati aku kot, sebab tu masih setia with my first job... member-member dah beberapa kali jump company, dah tak tahu bape banyak gaji dorang tu... aku juga yang still kat sini... tu la problemnya bila tempat kerja dekat dengan rumah kan? jadi rasa macam sayang je nak out. lagipun kat sini masih banyak mende yang aku boleh belajar untuk tambah lebih banyak pengetahuan aku...

next year masih kat sini ke? can't wait for next year bonus... tak memberansangkan, rasanya dah boleh angkat kaki kot... KIKIKI... yo la tu shida!





Pssttt: dalam kepala dah penuh dengan mood raya je... taknak wat keje boleh?

No comments: