Tuesday, August 14, 2012

Hepi SEBULAN Eniveseri...


Alhamdulillah... tak sangka masa tu kejap je berlalu, arini 14 haribulan dah pun, means dah sebulan aku kahwin wei korang... HUHU...

perasaan? aku rasa bahagia sangat... bersyukur dikurniakan seorang suami yang dapat membimbing aku even luaran mr.abe tu nampak gege yang amat... korang yang dah pernah jumpa dengan my hubby, mr.abe tu... mesti setuju dengan apa yang aku cakap ni. KIKIKI... dia menggegekan hidup aku...

sebulan dah berlalu... ada sebulan 7 hari lagi sebelum sampai ke hari persandingan kami... tak sabarnya nak setelkan cepat2, nak move ke next stage pula... HIHI...

persediaan? in progress... balik dari beraya nanti baru bertungkus lumus siapkan goodies... WEEEEWEWEWEWEWEWE...













Pssttt: inai lum hilang lagi... nanti sebelum habis pakai lagi utk sanding plop!


No comments: