Tuesday, April 23, 2013

190413: MC untuk bulan April

kan on my hubby birthday, dah rasa kurang selesa... malamnya tu demam dan sakit kepala sangat... maybe sebab tak cukup rehat dan juga sekarang tengah musim orang demam kan... so jumaat pagi tu cuba nak bangun macam biasa untuk pergi kerja, tapi rasa berat je kepala... so terus hantar mesej kat bos bagitau mc...

dah tengahari bila dah rasa lega sikit kepala ni lepas makan ubat, baru pergi ke klinik panel kat bandar baru sungai buloh... tak dapat mc... doktor kata sebab aku tak demam... aku pergi jumpa dia bukan sebab mention pasal demam pun, tapi sebab skait kepala aku tu... rasanya migrain datang lagi... so kalau pergi kerja pun memang takkan boleh buat kerja depan pc kan... malas nak bertekak dengan doktor tu even tak sure tu memang doktor or tak sebab setiap kali datang, asyik bertukar orang je... HUUU...

petangnya ada appointment dengan doktor yang kak wan perkenalkan... gynae... story mory pasal hal dnc aku, period, sampai ke sakit kepala semua la... selama aku jumpa doktor, bila adu sakit kepala mesti doktor cakap makan ubat ni ubat tu... tapi dengan doktor anita ni, dia boleh tanya aku ada rabun jauh or silau ke? aku cakap ada... terus dia suggest aku suh pakai cermin mata... dia kata after pakai nanti tengoklah kesannya camne... mesti dah tak ada sakit kepala macam selalu dah... oh yeke? ntahla... malas dan rimas betul rasanya nak pakai cermin mata ni kan... HEHE...





Pssttt: lagi satu... aku dapat mc! thanks doc! after habis antibiotik yang doc suh makan ni, saya datang jumpa doc lagi ye untuk buat pap smear... HUUU... seramnya...

No comments: