Tuesday, April 30, 2013

Bonus 2012 :|

apa-apapun, alhamdulillah... dari tak dapat langsung, lebih baik dapat kan? even bonus kali ni sikit la sangat aku rasa, tapi apakan daya... tu je yang aku dapat... memang tak diakui, ada rasa tak puas hati sebab biasalah kan, memang ada bias dalam pemberian bonus ni... if 'bagus' kita di mata orang yang menentukan bonus kita tu, 'bagus' la yang kita dapat... 

dah check dalam account pagi ni, banyak tu je yang dapat... plus dengan advance bonus yang memang dah dapat ujung tahun aritu... sikit tapi alhamdulillah... ada juga bahagian aku...

hurmmm... ada sesiapa yang nak offer kerja tak kat aku? rasa dah macam nak blah sangat-sangat... dah tak sanggup rasanya... muka je tunjuk gembira, hati membara panasss jek! HAHA! tak boleh blah betul aku rasa... geram yang teramat sangatlah rasanya... hu...hu...hu...

even bonus yang dapat sikit, tapi janji tetap janji... bonus yang aku dapat kenalah kongsi dengan orang-orang yang aku sayang... firstly, dah janji nak bagi sikit to my abah untuk settlekan hal teksi baru dia tu... second nya, belikan hadiah to mr.abe for his belated birthday... ps3... mesti mr.abe suka la ni... :) lastly, nak close aeon cc... close tu bukan maksudnya dapat bayar semua balance cc pun, tapi nak transfer sebahagian, then balance yang tak di transfer tu baru langsaikan, lepas tu aku baru tutup aeon cc! benci! menyusahkan aku betul... nak stick with 1 cc only... :P





Pssttt: semoga aku dapat laksanakan ketiga-tiga misi aku ni dengan jayanya...

No comments: