Monday, April 1, 2013

Bilanya aku ada masuk contest ni ek?


18/03/13 aritu, ada dapat email dari sanofi... then semalam masa sampai ke rumah, ada la sticky note pos laju ha... minta aku pergi ambil kat pejabat pos serahan sungai buloh... tapi sebab aku kerja dan malas nak keluar sekejap ke sana, minta je mr.abe tolong ambilkan... HEHEHE... dia pun pergi la ambil arini kot ada dokument penting ke kan, rupanya hadiah dari sanofi tu ha...

balik nanti la baru tengok apa yang aku dapat...





Pssttt: dahla malam ni mr.abe nak balik kampung, aku lak terpaksa balik rumah lewat sikit sebab nak go live system... dear tunggu ayg balik rumah dulu ye... :(



Update: macam-macam ada dalam beg tu... pencuci lactacyd, pengilat kuku, pengurut lenguh-lenguh, penyepit celah kuku kaki, tuala muka, span mandi bla3...



No comments: