Tuesday, December 21, 2010

Bebelan Sebelum Tidur...


huhu... ngantuk sungguh rasanya mata aku ni... tapi tak terasa nak tidur agi... actually baru balik dari ambil my bro, bear kat pekeliling... mengada nak dera aku drive malam2 ni semata2 untuk ambil dia... tapi alhamdulillah, selamat sampai ke rumah walaupun otw tadi mengantuk sangat...

balik2 je, sambung bermesyuarat pasal planning event aku dengan coursemate minggu hadapan ni... pastu tambah plak event terbaru, dengan kawan2 masa kecil aku... plan untuk reunion ke salah satu pulau kat malaysia ni... belum decide lagi ke mana dan bila sebab masih dalam perbincangan...

sempat juga aku diberi kaunseling oleh kaunselor tak bertauliah, aep... pasal aku cerita kejadian sebuah motor dengan kereta hampir2 excident depan aku je pun tadi... dah dia keluarkan skrip dari belakang tabir tu... haha... aku malam2 ni dah takde tenaga nak berbahas balik... padahal dalam kepala banyak isi2 yang nak dihujahkan... wait ha...

oh ye, sesiapa yang ada mesej aku secara sengaja ataupun tak sengaja tu, harap maklum ye... sekarang ni talian disekat... sebab tak bayar bil la... tunggu gaji aku bayar... insyaallah aku reply semula kalau aku ingat... kalau urgent, sila mesej di fb... ataupun buzz di ym... hihihi...

kepada ahli2 group aku:

TS/TC 20072010,
sila confirmkan kehadiran anda2 sekalian untuk event tu... jangan lengah2, risau timbul masalah pula nanti...

Kem Lok Kawi ~ ians,
sila add sesiapa yang berkenaan lagi... harap dapat kumpulkan semua kenalan kecilku sebelum event ynag dibincangkan tiba...

untuk ahli homeroom kesayanganku, homeroom setia:
mari kita turun muar serbu majlis kahwin si yan, adik beradik tiri homeroom kita tu... 2 in 1... makan kenduri sambil reunion... mahu ke tak? ke aku nak kena create satu event untuk tu?





Pssttt: menghitung hari... 1 hari... 2 hari... 3 hari... dot dot dot hari...

No comments: