Monday, December 6, 2010

Semoga...

tadi aku merajinkan badan ke pantri untuk buat air milo + oat panas... sebab perut dah bunyi2... ingatkan nak puasa arini tp dengan keadaan badan yang tak berapa nak sihat ni, x jadi la kiranya kan... hehe...

keluar dari pantri terserempak dengan kak wan... kecoh dia kat luar department dia tu tanya aku tertinggal phone, my mama call dia... haishhh, tahu2 je cari nombor telefon kak wan... nasib bukan no telefon colleague aku... erk!

xtau apa yang disembangkan antara kak wan dengan mama, kak wan kata nanti lunch dia ajak makan sama2 kat kafe... nak menolak tapi takut terasa hati... ok jela... walaupun xde selera nak makan...

kak wan sampaikan pesan mama kata mama pergi _ _ _ _ _ _ . hehe... bersungguh mama dengan abah pasal hal tu... xpela, aku dah buat apa yang mama suruh, so skang pasrah je... harapnya dapat berita gembira la nanti untuk my parent...





Pssttt: payahnya nak fahamkan orang tua kita kan? lain yang kita maksudkan, lain yang dorang faham... hurmmm... aku sedih...

No comments: