Thursday, December 2, 2010

Aku Keliru Dengan Mainanmu...

Aku sangkakan aku memahami tingkahmu... tapi sebaliknya... kini aku semakin tak mengerti kenapa... jadi apa yang patut aku lakukan?

memang berbagai penyelesaian yang boleh difikirkan tapi mampukah aku nak lakukannya? diam... sabar... biar...lantak... fikir... tabah... macam2 perkataan yang bermain dalam kotak fikiran aku ni... tapi satu pun seakan tak serasi untuk aku ambil dan buat seperti yang sepatutnya... jadi bagaimana?

kini aku jadi semakin keliru... dengan suasana "sunyi" yang tercipta, aku bertambah keliru... keliru kenapa? kerana aku tak biasa... ya, aku tak biasa dengan "sunyi" tu...

something happened in my life right now... dan "something" ini menambahkan lagi rasa keliru aku... dugaan kah? atau satu petunjuk? ataupun satu lagi musibah?

walau apapun sebenarnya, aku hanya mampu berdoa... dan berdoa... dan terus berdoa... berusaha untuk kebahagiaan aku... dan akhirnya tawakkal kepadaNya...





Pssttt: semoga keliru ku cepat berakhir...

No comments: