Sunday, December 26, 2010

Jom Karaoke Kaklong!


hari jumaat beberapa hari lepas, after aku balik kerja... lepak2 la dengan adik2 aku... tiba2 dorang duk mengajak pergi karaoke... aku yang macam duit ada dengan xde ni, aishhh... dilema... tambah lak adik aku, si bear tu baru balik dari kolej dia, lama dah tak lepak sama2... dorang duk pujuk punya pujuk aku ni... last2 aku setuju la... kaklong(me), adik2 aku (bear, epan, ayuni) dan is (cousin)... jom!



posing before start melalak...




lawan mulut sapa lagi besar nganga... hahaha...




nampak keperempuanan la epan ni... hikhik...




adik aku si ayuni nak nyanyi sebenarnya tapi malu2 kucing sket orangnya... haha...




wah... sangat relax aku karaoke... time ni lagu jiwang slow...




kaklong dengan adiknya berduet...




ok, ko gelek lagu pe ni epan?




nyanyi jangan tak nyanyi...




me and ayuni...




me and bear...






Pssttt: lain kali boleh lagi kalau ada duit++... haha...






No comments: