Sunday, January 16, 2011

InsyaAllah Berbaloi...


ada orang kata, kalau nak buat sesuatu, buat je terus... jangan fikir2 lagi... sebab lagi kita fikir, macam2 perkara yang akan bermain di fikiran kita... alih2 terus kita cancelkan apa yang kita terlintas nak buat tu... ha... kan dah naya... oh, tidak... harap2 janganlah perkara macam tu berlaku... tak bagus untuk hati... ngeee...

actually petang tadi aku dah joli duit simpanan aku... hahaha... xpe2, nanti kita kumpul lagi ye shida... kita? haha... maksudnya aku dan aku... tiada aku dan dia... tiada aku dan kamu... tiada aku dengan sesiapa...

this month punya gaji pun dah nampak bakal dilaburkan untuk apa... but still bahagian untuk simpanan masa depan masih tidak diusik... it's ok tak dapat bergaya sakan beli itu beli ini... yang penting apa yang aku rasa aku perlu ada sekarang ni, aku akan dapatkan...

insyaallah...





Pssttt: plan hari khamis ni macam mana wahai kawanku--> ima, dayah, kiki, tat, yna and odah?

No comments: