Tuesday, January 11, 2011

Majuk? Hehehe...


huhu... alkisahnya, ahad aritu aku merajuk dengan my mama... tapi still bawa mama and adik2 untuk makan mcd kat bukit rahman putra... nak dijadikan cerita, my mama kununnya nak ambik hati aku la dengan cuba ambil gambar aku... hehe... actually agak menjadi, hampir nak senyum tapi cover baik jek... buat masam xde perasaan... haha... ni la hasilnya...

haha... hodoh betul nampaknya...


kenapa merajuk? huhu... biasalah... kalau ibu duk membebel jek bila kita kat rumah... tak tahan juga... dah la waktu weekend nak rehatnya... time mood baik xpela, aku wat selamba je semua bebelan tu... tapi kena aritu mood tak berapa nak ok... ha ko... memang memberontak juga lah... tambah lak kalau siap mengungkit2 ni... memang aku pantang!

plannya nak sambung merajuk la kat mcd tu... xmau makan... hihi... tapi xleh tahan la... mcd dengan aku ni belum boleh dipisahkan lagi... pilihan time tu? of course prosperity!

actually bukan ni gambar kat mcd aritu...
gambar ni masa makan2 after vacation aku dengan my coursemate kat bagan lalang ritu ha...
lokasi mcd ialah di alamanda...





Pssttt: sorry mama... majuk manja je...


No comments: